71 PROJE İLE 2071 HEDEFİNE DOĞRU

2.3.2019
499 kez Okunmuştur.

31 Mart`ta yapılacak Mahalli İdareler Genel Seçimlerinde AK Parti tarafından Tokat Belediye Başkanlığı için ikinci kez aday gösterilen Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu, yeni dönemde ekibiyle birlikte gerçekleştirmeyi planladığı 71 projenin tanıtımını yaptı. 9 ana başlıkta toplanan 71 proje sırasıyla vizyon projeler, yerel kalkınma ve istihdam projeleri, turizm, kentsel dönüşüm, ulaşım, altyapı, kültür ve sosyal projeler, engelli projeleri, spor ve çevre projelerinden oluşuyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan`ın hedef olarak belirlediği 2071 vizyonu kapsamında `geçmişin ihyası, geleceğin inşası` düsturuyla yol haritasını belirlediklerini ifade eden Başkan Eroğlu, ``Yeni dönemde yapacağımız 71 projeyi 2071 nesline armağan ederek güzel bir Tokat şehrini miras bırakacağız.`` dedi.

Dedeman Otelde yapılan tanıtım programı saygı duruşundan bulunulması ve İstiklal Marşının okunmasıyla başladı. Ardından selamla ve açılış konuşmasını yapan Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu, ``Bugüne kadar bizlerden desteklerinizi, dualarınızı esirgemediniz, hepinize teşekkürlerimi sunuyorum. Beş yılımızı bir ay sonra tamamlayacağız. Bu süreçte sizlere söz verdiğimiz projeleri yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Artık yeni bir güne, yeni yıllara yelken açtık. Sizlerin destekleriyle 1 Nisandan sonra yeni hizmetler vermenin gayreti içerisinde olacağız. Biz bu döneme geçmişin ihyası geleceğin inşası diyoruz. Yerel kalkınma devam ediyor diyoruz ve şehrimize hedefler koyuyoruz. Nüfusu daha büyüyen Karadeniz`de yıldız gibi parlayan Tokat diyoruz. Bugün bir yılda 150 binlerde olan gelen turist sayısını ilk etapta 500-700- 1 milyona kadar çıkarmayı hayal ederek önümüzdeki 5 yılı birlikte başarmayı düşünüyoruz. Başta Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ve sizlerin desteğiyle Tokat`ımızın daha da büyüdüğü günlere kavuşacağız. Anadolu`nun kapılarının Türklere açıldığı 1071 Malazgirt Zaferinin ardından tarih yazmaya başlayan milletimiz 2071 yılında dünyanın en gelişmiş ülkesi olarak adından söz ettirecektir. Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan`ın 2012`de parti kongresinde son hedef olarak belirlediği 2071 vizyonunda `geçmişin ihyası, geleceğin inşası` düsturuyla yol haritamızı ülkemiz ve şehrimiz için belirledik. Yeni dönemde yapacağımız 71 projeyi 2071 nesline armağan ederek güzel bir Tokat şehrini miras bırakacağız.`` dedi.

``SİYASET HİZMET ARACI``

Daha sonra kürsüye çıkan AK Parti İl Başkanı Metin Polat, siyasetin hizmet aracı olduğunu belirterek, ``Siyaset hizmet aracı. Siyaseti biz AK Partiyle Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Erdoğan`la gördük. Elbette çok değerli siyasetçiler de gördük. Ama 90`lı yıllara baktığımızda Cumhurbaşkanımızın bu millete, siyasete bulunduğu katkıyı çok önemsiyoruz. Ahlaklı siyaset yapmayı, insanlara söz vermeyi, milli ve manevi değerleriyle insanlara hizmeti Hakka hizmet aşkıyla yapmayı Cumhurbaşkanımızdan öğrendik. Makam mevki gibi yerlere gelmek bizim düşüncemizde olmaz. Sadece bir hedef vardır, efendi değil hizmetkar olmak. Kurumlarda STK`larda ve benzeri yerlerde hizmet eden bir sürü insanımız var ama siyaset memlekete yön veriyor. Siyaset insanımızın ufkunu açıyor. Her şeyden öte millet olarak dünyada bir duruş sergilememiz gerekiyordu çok şükür Cumhurbaşkanımız bu geçen 16 yılda dünyada Türk Milletine yakışır bir şekilde milletimizi temsil etti. Bizlerde onu örnek olarak memleketimize hizmet etmeye gayret ediyoruz. Sayın Belediye Başkanımızdan Allah razı olsun, güzel hizmetler yaptık. Bu memlekette yaşayan her insanımızın günün nasıl kolaylaştırır düşüncesiyle hareket ettik ve bu noktaya getirdik. İnşallah önümüzdeki beş yıl hem Tokat hem de ülkemiz için çok daha iyi olacak. Şunu da unutmayalım belki daha da zor olacak. Çünkü her geçen gün farklı sıkıntı ve oyunlarla karşı karşıya kalıyoruz. Ama inanıyorum ki 15 Temmuzdan daha sıkıntılısı ve zoru olmayacak. Onun için rehavete kapılmadan önümüzde bazı sıkıntılarla karşılaşabileceğimizi bilerek yolumuza devam etmemiz lazım. Bizim birlik ve beraberliğe her zamankinden daha çok ihtiyacımız var. Elbette hepimizin eksikleri var, zaman zaman birbirimize kızdığımız anlar da oluyor ama dünyada Türkiye nerede ve şehir olarak nereye gidiyoruz diye baktığımızda zaman kaybetmeye tahammülümüz yok. Bu anlamda yerel seçimlerin bizim için ne kadar kıymetli olduğunu hepimiz biliyoruz. Her şey ayan beyan ortada. Bu anlamda sizlerden gittiğiniz geldiğiniz her yerde bunu konuşmalı ve konuşmalıyız. Sudan sebeplerle Türkiye`nin kaybedeceği vakit yok.`` diye konuştu.

``MUHALEFET GENEL SEÇİM HAVASI YARATMAK İSTİYOR``

Tokat Milletvekili Mustafa Aslan da 31 Mart seçimlerinin diğer seçimlerden farklı olacağına dikkati çekti. Muhalefetin yerel seçimleri genel seçim havasına sokmak istediğine işaret eden Aslan, şunları kaydetti:

``31 Mart seçimlerine fazla kalmadı. Biz şimdiye kadar yapılan bütün seçimleri önemsedik. Bütün seçimler için çalıştık ama bu seçim diğer seçimlerden daha önemli. Muhalefet bunu genel seçim havasına sokmak istiyor. Hükümetimiz açısından bir güven oylaması gibi değerlendirip seçimden sonra farklı beklentiler içerisine girmek istiyorlar. ama biz bu seçimlerde inşallah çok güzel netice alacağız, Tokat`ta 12 ilçenin 12`sine alarak seçimden zaferle çıkacağız. Kalan süreç içerisinde ne kadar insana ulaşabilirsek yaptıklarımızı, bize yapılanlar, bizden önceki Türkiye`yi anlatalım. AK Parti iktidara geldiği zaman 4 yaşında olan kardeşlerimiz şimdi 20 yaşında. Dolayısıyla AK Parti`den önceki Türkiye`yi bilmiyorlar. Yeni Türkiye`de uyandılar yeni Türkiye`de büyüdüler. Bu memlekette çok büyük hizmetlere vesile olduk. Bizden önceki 80 yılda yapılan hizmetlerinin iki katından daha fazla hizmet yaptık. Bunları yeni oy verecek gençlerimize anlatalım. Biz dışarıda AK Parti genel merkezinde, parti toplantılarında Belediye başkanımızla gurur duyuyoruz. Belediye başkanımızı tanıyan onun yaptığı hizmetleri bilen partimizin genel merkez yöneticileri hepsi `ne kadar güzel belediye başkanı, ne kadar çalışkan bir belediye başkanı` diyorlar ve bunları defalarca işittik ve gurur duyuyoruz. Tokat`taki gittiğimiz yerlerde de başkanımız hakkında söylenenlerden gurur duyuyoruz.

Konuşmaların ardından AK Parti Belediye Meclis üyesi adayları tanıtıldı ve Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu için hazırlanan sürpriz şarkı ve video izletildi.

Daha sonra Tokat Belediye Başkanı Eyüp Eroğlu yeni dönem için gerçekleştirmeyi planladığı 71 projenin tanıtımını yaptı.

Başkan Eroğlu`nun 71 projesinin başlıkları şöyle.

VİZYON PROJELER

11. Dudayev Meydanı ve Parkı Projesi

12. Yeşilırmak İlkokulu Yapımı Projesi

YEREL KALKINMA VE İSTİHDAM

13. TUHAB (Tokat Uluslararası Yaş Sebze Meyve Lojistik Merkezi)